انواع روش های کاشت ناخن در کرج

.اگر از فرم ناخن ها یا شکنندگی و نازک بودن آنها رضایت ندارید امروزه کاشت ناخن یک روش کاربردی برای زیبایی ناخن ها و دست ها است. مدل های مختلف دیزاین و کاشت ناخن تاثیر بسزایی در زیبایی دست های بانوان دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می شود. روش های گوناگون و مواد مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد که توسط افراد متخصص انجام می شود. کاشت ناخن با روش های مختلفی انجام می شود. در ادامه ی مقاله سعی کردیم به معرفی رایج ترین روش های کاشت ناخن بپردازیم تا شما با مطالعه ی جزییات این روش ها بهترین آنها را برگزینید.

  • کاشت ناخن به روش قالبی

کاشت ناخن قالبی یا دوئال روشی است که در آن ابتدا ناخن شما سوهان کشی می شود و  پس از آن از محلول ضد قارچ روی ناخن شما زده می شود. در صورت تمایل و نیاز مشتری تیپ گذاری انجام می شود و به اندازه دلخواه مشتری قد آن کوتاه می شود.

پس از این مرحله سطح ناخن آغشته به پرایمر شده و قالب با اندازه ی مناسب انتخاب می شود. سپس مواد گذاری از پایین ناخن با سرعت بالا انجام می شود تا مواد خشک نشوند. بعد از پایان این مرحله قالب را روی ناخن از قسمت پایین قرار داده و چند دقیقه نگه داشته می شود تا خشک شود. این مراحل را برای تمام ناخن ها انجام می دهند و در نهایت قالب را جدا کرده و سوهان کشی و دورگیری انجام می شود.

از معایب این روش می توان به دوام کم ناخن ها و هوا گرفتن کاشت یا ایجاد قارچ ناخن اشاره کرد که اگر ناخن کار تسلط لازم را روی این روش نداشته باشد دچار دردسر خواهید شد. انتخاب کردن قالب با سایز نامناسب هم باعث ایجاد ظاهر ناخوشایند در نتیجه ی کار می شود.

این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های یک شکل ندارند توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند. در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتب و خوشایندی انجام نخواهد شد. امروزه این شیوه مورد استفاده قرار نمی گیرد.

  • کاشت ناخن به روش پودری

در این روش هم آماده سازی اولیه ی ناخن، مانیکور و سوهان کشی را انجام داده و سپس پوست گیری اطراف ناخن انجام می شود. در کاشت ناخن با مواد پودری از ماده ای به نام پودر کلیر یا کریستال استفاده می شود. این ماده در حالت عادی سفید رنگ می باشد و با ترکیب شدن با مادهای به نام لیکویند و پولیش شدن کاملا براق می شود.

 اما چون رنگ ندارد حالت شیشه ای پیدا می کند. بالطبع پوشانندگی ندارد و باید با کمک رنگ های تعریف شده روی ناخن ها را طراحی کنیم.

  • کاشت ناخن با مواد ژله ای

بر خلاف کاشت ناخن پودری که از مواد لیکوییدی استفاده می شود در این روش خبری از این مواد نیست و دیگر مجبور نخواهید بود تا بوی نامطبوع این مواد را در آرایشگاه تحمل کنید. در این روش به دلیل کاشت با مواد انعطاف پذیر شکنندگی ناخن بسیار کمتر است و دوام بالاتری دارد.

این روش با انواع ژل های موجود در بازار از جمله لمینیت ها، پلی ژل ها و ژل های بیلدر با دو نوع هارد ژل و سافت ژل اجرا می شود. ژل ها هم مانند پودرها در رنگ های مختلفی از جمله هلویی، صورتی، کلیر و سفید گچی در بازار پیدا می شوند.

  • کاشت به روش میکس

یک روش کاشت از ترکیب روش کاشت با پودر و ژل است که بعد از کاشت با پودر و سوهان کشی از ژل تاپ شاین برای کاور کردن ناخن استفاده می شود. این روش بدون زدن لاک هم زیبا است.

  • کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

در این روش برای فرم دادن به ناخن از رشته های نازکی به نام  فیبر استفاده می شود که روی ناخن گذاشته شده و سپس مواد ژل روی آنها قرار می گیرند. در هر کدام از مراحل از دستگاه یو وی برای خشک کردن مواد استفاده می شود.

این روش  آسیب کمتری نسبت به روش کاشت پودری  به ناخن وارد می نماید. زیرا در کاشت پودری  نیاز به تیپ گذاری و فید کردن خط تیپ روی صدف ناخن با سوهان کشی می باشد و این کار باعث آسیب رساندن به صدف ناخن می شود. ولی در کاشت فیبری نیازی به سوهان کشی روی ناخن نمی باشد و صدف ناخن آسیبی نمی بیند.

  • کاشت ناخن به روش دیپینگ

این روش یک کاشت بسیار ظریف می باشد و مناسب افرادی است که خواهان حفظ ظرافت دستان خود هستند. در این روش از پرایمر و پودر کاشت برای مواد استفاده می شود.

در این روش خبری از مواد لیکویید در کاشت نیست و مناسب افرادی است که به لیکویید حساسیت دارند و یا دارای ریه ی حساس یا ضعیف هستند. همچنین خانم های باردار که مواد لیکویید برایشان مضر است برای زیبایی ناخن هایشان می توانند به این روش فکر کنند.

  • کاشت ناخن با فرمر

در کاشت ناخن برای بلند کردن ناخن از وسیله ای به نام فرمر استفاده می شود که از جنس طلق، فلز یا کاغذ می باشد. این روش مناسب کسانی است که ناخن های آسیب دیده خمیده یا ناخن هایی با صدف کوتاه هستند. در این روش کاشت ناخن بعد از زیر سازی فرمر روی ناخن نصب می شود و مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی انجام می شود.

  • کاشت ناخن با سیلک

این روش هم مانند روش کاشت با فیبر است اما به جای استفاده از فیبر از سیلک استفاده می شود. سیلک و فیبر هر دو از جنس ابریشم هستند با این تفاوت که فیبر به شکل رشته ای است اما سیلک به شکل پارچه ای است و برای ترمیم ناخن های شکسته استفاده می شود.

  • کاشت به روش بیبی بومر یا هایلایت

در این روش از ترکیب کردن پودر سفید و هلویی استفاده می شود که این دو در هم محو شده و حالت هایلایت یا آمبره ایجاد می کند. این روش به خاطر هایلایتی طبیعی که در ناخن ایجاد می کند طرفداران زیادی دارد. در این روش از نگین های اتریشی برای تزیین بیشتر ناخن بنا به در خواست مشتری استفاده می شود.

  • کاشت به روش ماربل

 این روش کاشت جزء جدید ترین روش های کاشت ناخن محسوب می شود. در این روش از پودر با چند رنگ مختلف  استفاده می شود و در انتها ناخن کاشته شده ظاهری زیبا و اصطلاحا ابر و بادی دارد که شبیه به برخی از سنگ های طبیعی نیز می باشد.

  • کاشت ناخن به روش کروم

امروز کاشت ناخن با ظاهر بسیار براق و آیینه ای بسیار پر طرفدار است که در این نوع کاشت ناخن از پودر کروم به رنگ دلخواه روی ناخن استفاده می شود که ظاهری آیینه ای و فلزی زیبایی به ناخن می دهد.

  • کاشت ناخن فلای وان

در این روش با حذف لیکویید و پرایمر سلامت ناخن بیشتر حفظ می شود و با حذف سوهان کشی مانند سایر روش ها به صدف ناخن آسیب وارد نمی شود.  یک لایه نازک از ژل با رنگ دلخواه روی ناخن گذاشته می شود. پس از آن پودرگذاری روی ژل انجام می شود که می توان از پودر کلیر یا صورتی نیز استفاده شود. سپس درون دستگاه یو وی خشک می شود. در این نوع کاشت باید مشتری ناخن طبیعی و بلند داشته باشد و اگر این گونه نبود می توانید از تیپ برای بلند کردن قد ناخن استفاده کنید .

  •  کاشت ناخن ژلیش یا لمینیت ناخن

 این روش از جمله ی جدیدترین روش های کاشت ناخن است. در آن نه تنها آسیب به ناخن وارد نمی شود بلکه به دلیل دارا بودن مواد تقویت کننده در ناخن به حفظ زیبایی و سلامت ناخن ها کمک می کند. این روش یکی از ماندگارترین روش های کاشت ناخن است. ژلیش ناخن همان لاک زدن ناخن با لاک ژل است. لاک ژل نسبت به لاک ناخن ضخامت بیشتری دارد و مقاوت ناخن را بیشتر می کند و معمولا دوام و درخشندگی بیشتری هم دارد.

در این مقاله به معرفی انواع روش های کاشت ناخن پرداختیم. آکادمی آویژه رو در شهر کرج بهترین خدمات ناخن را با استفاده از بهترین مواد برای مشتریان خود انجام می دهد. همچنین دوره های آموزش تخصصی کاشت ناخن را برگزار کرده و پس از گذراندن دوره مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را به هنرجویان خود  اعطا می کند.

همچنین در زمینه های دیگر نیز دوره های تخصصی مانند آموزش فیشیال، آموزش فیبروز و آموزش میکاپ را برگزار می کند. این آموزش ها توسط مربیان سازمان فنی و حرفه ای انجام می شوند. همچنین از مبتدی تا پیشرفته هنرجویان را تا حرفه ای شدن همراهی می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی کلاس ها و همچنین دریافت خدمات زیبایی آویژه رو می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

09123456734

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *